Merhaba güzel anneler,merak ettiğim mastit olduktan sonra sütünüz azaldı mı gögüsünüzdeki şişlik azaldıktan sonra hemen sütünüz arttı mı benim normalde tek gögüsümden 60-80 cc süt çıkıyordu şimdi ise iki gögüsümden 40 cc ancak çıkıyor.Haliyle mama yoğunluklu besleniyor.Çok üzülüyorum.Siz böyle bir durum yaşadınız mı neler yaptınız?