Benim oğlumda öyle bi sağ bi sol yatırıyorum benimki karin üstü yatıyor bide doğduğu günden beri ama inatla sağına yatıyor o taraf basık gibiydi, şimdi o çevirdikçe diğer tarafa ceviriyorum gündüz de yüz üstü yatırıp kendim yastık diktim onu koyuyorum biraz düzeldi inşallah dahada düzelir 3
Ay bitti bu arada ¹