Kızlar normalde zaten polikistik overim doğum yapalı 7 ay oldu doğum sonrası da yoğun kanamam olmamıştı hatırladığım kadarı ile de 1 ay oldum 1 ay olmadim geçen ay oldum mesela Eylül ayında olmadım test yaptım pazartesi günü negatif çıktı ama olmadım hala doğum sonrası böyle şeyler normal mi 😭😯😥