duygubuyukkayaer Elele Zekai tahir de yaptırdım 2 buçuk aylık tı oğlum.İlk önce uyuşturuyorlar pipisini 10 dakika sonra sünnet yapıyorlar.Bebek uyanık kalıyor canım.Hiç zorlanmadım neredeyse hiç ağlamadı oğlum.Doktor da çok iyiydi.Numarasını falan da verdi bir şey olursa arayabilirsiniz diye
Betullnaz Elele ilgin tıp merkezinde Onursal yıldız beye yaptırdık çok memnun kaldım klips yöntemiyle yaptı 4 aylıkken oldu
Elele Ebrarelamuhammed Dışkapı’da yapılmıyor diye biliyordum ben genel cerrah mı yaptı çocuk cerrahı mı? Bi de bayıltarak mı yapıyolar
Ebrarelamuhammed Elele yok lokal yaptılar çocuk cerrahi de ablam orda çalışıyor sağolsunlar yardımcı oldular
Elele dddy Annesininbaloglu Gzmgzm Kızlar randevu kaç gün sonraya veriyolar ? Bi de direk sünnet randevusu mu veriyolar arayınca yoksa öncesinde muayene için gitmek gerekiyor mu
Elele dddy duygubuyukkayaer Annesininbaloglu Balpoyrazefe Betullnaz kızlar sünnet oldu oğlum klips yöntemiyle bana dikkat et bez falan çıkarırken takılmasın takılır çıkarsa kanama olur dikiş gerekir dediler. Şuan çok korkuyorum bezini değiştirirken falan bişe olacak diye siz nasıl yaptınız ya😭
Elele duygubuyukkayaer doktorun ismini söyleyebilir misin bu kadar memnun kalmışsınız biz de gidebiliriz belki. Benim oğlum da 3 buçuk aylık şuan daha fazla büyümeden yaptırmak istiyoruz
duygubuyukkayaer Elele Canım özellikle o doktora diye randevu almadık ben sünnet için randevu almıştım ama sanırım tek sünnet doktoru oydu orada.Eşim de teli kayıtlıdır sorup adını yazarım yine de
Elele Balpoyrazefe genelde Doğum için iyi şeyler duymadığımız için hiç öyle düşünmemiştim siz de orda mı yaptırdınız bayıltmadan mı oldu sizin de
Ddd00 Balpoyrazefe bizde bugün orda yaptırdık yakıyorlar bir aletle sonra internetden okudum sinirleri öldürüyormuş o yöntem valla korktum şimdi de bir şey olur mu diye 😞
Merveeeibrahimm Balpoyrazefe Merhabalar bende geçen pazartesi oğlumu zekai tahirde sünnet yaptırdım.Fakat pipisinin ucu içeriye doğru gidip duruyor.sizde yaşadınızmı
Balpoyrazefe Elele bölgesel uyuşma yaptılar Doğum için bilmem ama sünnet-i harika ben çok beğendim memnunda kaldım oğlum 21 aylıkken yaptırdım nem doktoru çok iyiydi hiç sorun yaşamadım devamlı aradım bişey oldukça dönüş yaptı , randevu ile çalışıyolar
duygubuyukkayaer Elele Hayır canım ben bezin içinde çabuk iyileşir diye düşündüm ve sünnet için randevu aldım.istersen video çekmiştim atabilirim
Elele duygubuyukkayaer yani kontrol etmeden direk sünnet için randevu veriyolar peki nasıl alınıyor randevu nerden alcaz