Merhaba , kızım 17 aylık . Bir kaç haftadır kulaklarını kapatıyor ara ara. Bazen süpürge açtığımda kapatıyor, bazende herhalde bir neden yokken iki eliyle iki kulağınızdaki kapatıyor. Bu arada orta kulak iltihabı var mı yok mu diye 2 ay önce doktor bakmıştı her hangi bir şey yok demişti. Ben bu durumu internetten araştırayım dedim ( tabi ki internetteki bilgilere çoğu zaman güvenmiyorumx. Bilgi çöplüğü sonucunda.) orada otizm belirtisi vs diyordu ama bebeğim gayet aktif, konuşkan, yani otizmin diğer belirtilerini taşımıyor. Benim sorun sizin bebeklerinizde böyle bir sorun var mı?