Thebabyy son çıkan modelini sadece reklamda gördüm ama tozları gösteriyomuş sanırım lazerle. İnsanın sinirini bozar o özellik 😂 çünkü bende philips marathon vardı ışıklı, deli oluyodum ışığı bi yandı mı ne var ne yok görünüyodu 😂 benim evimi yardımcım temizliyo ben pek temizlik yapmam ama philipsten de çok memnundu, dysondan da çok memnun. 200 m2 falan evim tek şarjla süpürebiliyo