Byt28 ben firinda mayaliyorum, önce fırını 5 dk kadar ısıtıyorum, sonra mayaladigim yoğurdu agzi açık şekilde koyuyorum fırına.Sabaha kadar bekliyor,ardından dolapta da bir gün bekletip.oyle tüketiyorum.Benim de tutmazdi,fırın yöntemi baya işe yaradı 😊