Merhabalar sevgili anneler 🥰 Uzun zamandır aranızdayım ancak ilk kez yazıyorum buraya. Öncelikle bu platformu kuranlara teşekkür ederek başlayayım sözlerime. ♥️ Kıymetli anneler ben öğretmenim ve doğum sonrası ücretsiz izindeyim şu anda. Sizlere sormak istediğim şey ise doğum sonrası ücretsiz izne ayrılan annelerimizin bu süre zarfında sigortaları yatmaya devam etti mi acaba? Şimdiden dönüşleriniz için teşekkür ediyorum. 🌼