Yatagina koyup kendi kendine uyumasını bekleyecek vakitlerim yok, 5 yasinda bir oglum daha var cunku. Ev icinde hareketli olmam gerekiyor. Yataginda kendi kendine uyusun cok isterdim ama iste kimisine uymuyor bu. sallamak o yuzden bi care oluyor sanirim.. hem durumumuz buna uygun degil hem de biraz huysuzluk var benim bebede :( uyanik oldugu her an agliyor 🤦🏼♀️ yastikta ayakta sallamak, pusette uyutmak, ayakta yururken uyutmak gibi seceneklerim var 😂 sizlerin de onerilerinizi almak isterim. Pusette cok rahat yatiyor aslinda ama gece kullanamadigim icin dezavantajli oluyor o da