Kızlar ek gıdaya havuç ile başladım. Normal de 2 günde de bir yapardı bebem 4. Güne giriyoruz yapamadı çok az ucuna geliyor silerken falan. Zeytinyağı da kattım aslında bugün 4. Gün idi. 2 günde oldu. Dün bir şey vermedim kabak verecektiö normalde bugün de erik verdim bağırsaklarına iyi gelir posası diye ama yok. Anne sütü alıyor duş aldırıyorum her akşam zaten masaj da yaptım başka bir şey yapabilir miyim? Bir de ek gıdaya devam etmeli miyim? Kafam karıştı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️