Elvn94 Doğumun hemen ertesi günü hayatımın en ağır gribini yaşamaya başladım. Gıcık şeklinde ve dolu dolu öksürük de cabası. Öksürdükçe hapşırdıkca patlıyordu dikişlerim sanki 😔 15 gün kendim yatıp kalkamadım adım atamadım tabiri caizse. Yavaş yavaş gribim iyileştikçe ayaklandım ağrılarımın tam olarak geçmesi 1 ayı buldu. Sanırım benim ki sürekli öksürdüğüm hapşırdığım İçin geç iyileşti 🤷🏼♀️