Hkgi Ayağımda sert bi deri parçası var Nasır desem değil siğil desem değil ağrı sızı hiç bişey yok ama görüntü olarak rahatsız ediyor başına gelip kurtulan var mı acaba 😊
Hkgi Bebiskomm evet gördüm onu ama olumsuz yorumlarda mevcut, tekrar eskisi gibi oluyor yanık yapıyor tarzında siz kullandınız mı
Bebiskomm Hkgi hayır kullanmadım ama arkadaslarm kullandı soyuyormus deriyi.ben duzenli manikür pedikür yaptırıyorm olusmadı oyle sertlik.ya da pediküre aksatmadan gidin olusmaz hic hem cıkar onlar rahat edersiniz
Hkgi Bebiskomm bende düzenli pedikür yapıyorum aslında sorun burada bende ponza taşını sanırım yanlış kullandığım için oluştu diye düşünüyorum