iyi geceler kızım 8 aylık ve ben grip atlattım ona geçmedi diye sevinirken bugün burun akıntısını farkettim az öncede uyuttum güzelce saatinde ama ağladı kalktı burnu tıkanıyo diye serumlu su işe açmaya çalıştım birazcık açıldı ama yinede huysuz hapşırıyor sanırım grip olcak neler rahatlatır bebeğimi yaZın lütfen