Kizlar iyi geceler. Kizim bugün gündüz uykudayken oksurmeye başladı. Sadece uykuda oksuruyor. Dün bisey yoktu. Az önce de uyuttum yatırdım oksurmeye başladı. Kıpkırmızı oldu kaldırdım kustu biraz. 15 aylik olmak üzere. 27 eylülde doktor antibiyotik vermişti. İlk başta beyazdı smdi sarıya çalıyor. Antibiyotikten olmuş olabilir mi? Yoksa hasta mı oldu? Hemşireye yazdım yarın gel dedi. Bi de size sorayım dedim