Meddd_ bende öyle hissediyordum ta ki biberondan beslenince daha mutlu olduğunu hissettiğim ana kadar. Emzirince zorluyordum ve sürekli kendimi bakıcı gibi hissediyordum. Meme açık elimde şırınga saat başı doymadı diye beslemeye çalışıyordum. Ne oyuna vaktimiz kalıyordu ne sakince oturmaya. Sen ona sevgini gösterince emin ol her türlü hissediyor. Bu aralar göğsümde uyutuyorum ben. Sonra yatağına koyuyorum. Güzel vakitler, 6 aylık olduk İnan nasıl geçti anlamadım, emzirmekle savaşmaktan.