Meddd_ bende o aylarda yaşadım meme reddini. 1.5 ay sonra kendiliğinden düzeldi.
Gece Emiyorsa süper, zaten emdikçe senin sütün de artar. Takviyelerini bırakma, stres olma en büyük düşman o.
Sünnet olduysa onun huysuzluğu olur. Hatta şöyle deyim yer mekan zaman bile emmede sorun çıkarabiliyor. Sen emmediği zamanlarda düzenli sağ, o sütünü korur.
Biberon istemiyorsan kaşık biberon al. Rahat edersin.