Jytdddtujkm merhaba canım öncelikle tebrik ederim sağlıkla büyütmek nasip etsin Rabbim, ister istemez ilk etapta sütun gelmediği durumda herkes aynı sorunu yaşıyor öncelikle sakin kal strese girmeden bebeğini de strese sokmadan nasıl memeye ceviririz onceligimiz bu olsun çünkü seninüzülmen stres yapman süt uretimini hem bebeği etkiler.. bu konuda bir çok arkadaşıma yardimci oldum kendimde aynı yollardan geçtim. Koronali doğum yaptım 11 ay önce bebeğimi 3 gün kadar emziremedim ilaç kullandığım için buyuzden biberon verdim ama sütüm kaybolmasın diye hep sagdim. Öncelikle beslenme zamanı geldiğinde muhtemelen 2 saatte bi emziriyorsun bebeğini önce sagdigin sütten besle karnı doyup stresi azaldığında bebeği göğsüne al , çünkü biberonun memeye göre akış hızı daha fazla olup bebeğin ağzını çok yormadiğı için illaki biberon ister ve açken çok sinirli olurlar bu yüzden doyurduktan sonra onu çok zorlamadan inatlasmadan göğüs ucunu ver , zaten ilk haftalar çok fazla emme ihtiyaci duydukları için muhtemelen alır göğsünü . Almadığı takdirde emzirme destek sistemi var internete yazsan görürsün mutlaka anne sütünü hazneye koyup göğüs ucuna serum sistemine benzer gözüküyor aynı plastik ucunu bantla hem bebbek ağzını çok yormuyr bberondan içme hissi verecek hem de göğsünü rahatlıkla alacaktır