Rumeysaaaras Kızlar 3 aylık bebeğim var ve 4 gündür kaka yapmıyor bu normal mi. Daha öncede böyle olmuştu ama 3 üncü gün yapmıştı. Herhangi bi huzursuzluğu şişkinliği yok ama yapmıyor. Doktora götürmeli miyimmm
Ulku_06 Rumeysaaaras Anne sütü ise sadece, 10güne kadar kaka yapmaması normal diyor Dr.lar. Mama ile besleniyor ise bilmiyorum…
sademinannesi Rumeysaaaras anne sütünde 10 güne kadar normal bi çay kaşığı zeytinyağ içirebilirsiniz içirmem derseniz poposunun deliğine zeytinyağ sürebilirsiniz benim kızım yapmadığında öyle yapıyordum kakasını yapıyordu
tineanigra Rumeysaaaras anne sütü ile besleniyorsa 10 gün mama ile besleniyorsa 5 gün normal sayılıyor huzursuzluğu yoksa bekleyin huzursuzluk olursa da doktora danışın gerekirse lavman yaparlar.