Furkansmomy Çok merak ediyorum burda cogunluk yanında yatırıyo benim gibi 🤭 yatak aldık mobilya 8 aydır boş duruyo 😳 ne zaman kendi odasına yatagına geçircem nasıl yapcam bilmiyorum anlatın hele 🤗🤗
melek_42 Furkansmomy şuan çok küçük Ama sepet beşiğe sığmadığı zaman kendi odasına ayıracam ama nasıl yapacam bilmiyorum korkuyorum tükürüğü sürekli genzine kaçıyor büyüyünce düzelir mi bilmem
IrmakDuygu Furkansmomy ben yatağı hariç odasını oluşturdum ikeadan. Yatak alana kadar 2 yaşında olacak çocuğum☺️ Yani bizimle 2 yaşa kadar❤️😌
Tunayyyy Sırf böyle olacağını düşündüğüm için ve etrafımdan gözlemlediğim için bebeğime oda yapmadım. Çünkü şuan yanımızda yatıyo bu uzun bir süre de böyle olacak sanırım. aynı oda da beşikte yatarken kalkıp kalkıp bakıyorum başka oda da yatsa ben hiç uyuyamam herhalde.
Furkansmomy Tunayyyy valla bilsem ben de baştan oda yapmazdım oda dediğim de sadece mobilya aldım bide dolap düşünüyorum eşyalarını koymak amaçlı..ama ne hayallerim vardı yatagında uyutucaktım 8 aydır boş tozlanıyor 😳😳 dediğin gibi şuan gece en az 5kez kalkıyoruz yatagında yatırsam git gel yapamam ama böyle de yanımızda nereye kadar yatırcaz? Kafamda deli sorular 🙆🏻♀️🙆🏻♀️
Furkansmomy G_ADAN nasıl başladın nasıl alıştırdın anlatsana ayy ne güzel ya 😇 gece cok uyanmıyor mu?
G_ADAN Furkansmomy hayır gece 2 kere uyanıyor mama yemeye bazen 1 kere nadir geceler hiç uyanmıyor. Alıştırma yapmadım aslında. Geceleri bizim tıkırtımıza falan uyandığı için artık odasında yatırayım dedim o gün bu gündür odasında. Zaten yanımda yatağımda hiç yatırmadım belki 2 keredir en fazla. Biraz deli yatarım o yüzden korktum hep😊 9.5 aylığız şu anda
hulyaakin Hastaneden geldiğimiz günden beri odasında yatırıyorum hiç bizim odamıza almadım. İlk 40 gün yanında birimiz olduk hep 41.günden beri tek uyuyo odasında odalarımız yanyana zaten en ufak çıt sesinde duyup kontrol ediyorum oğlumu:)
Furkansmomy hulyaakin ne güzel ya cok imrendim size :) bizim de odalar yanyana ama bebeğimin odası soguk diye yanıma aldım ilk günler yattı sadece...şimdi 8aydır benle ya alıştı tabi 🙄 arada yatagına yatırıyorum gündüz alıssın diye ama şaşkın şaşkın bana bakıyo 😂 nasıl alıstırcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Furkansmomy G_ADAN biz 8 aylıgız ama gece dedğim gibi en az 5 kez uyanıyoruz siz ne güzel az kalkıyomussunuz rahat olur ozaman tabi odasında yatması daha kolay ama ben düşünüyorum da en az beş kez yatagımdan kalkıp cocugumun yanına gitmeyi gözüm kesmiyo 😂😂
hulyaakin Furkansmomy doğduğu günden beri her akşam yıkıyorum bebeğimi o yüzden ilk başlarda odasını minik ısıtıcılarla daha da sıcak yapıyordum üşümesinden korkmayayım diye son 1 aydır kullanmıyorum ısıtıcıyı iki kapıda açık zaten benimki çok sıcak olunca ağlıyo sıcağa alışmadı çok şükür :)
hulyaakin Furkansmomy size tavsiyem ilk etapta beraber uyuyun odasında mümkünse sobrasında yavaş yavaş o uyuyunca çıkarsınız odasından... Ilk başlarda uyandığında sizi görürse alışması daha rahat olur ;)
G_ADAN Furkansmomy öyle olsa benim de gözüm kesmezdi sanırsam😂 siz galiba emziriyırsunuz o yüzden o kadar kalkıyor dur. Emziren arkadasların bebisleri de öyleydi bizim ki mama yediği için az uyanıyor sanırsam 😂
Furkansmomy hulyaakin odasında benim yatabileceğim bişeyuok ki ya yerde yatcam ya da tekli koltuk var orda..havalar ısınsın diye bekliyorum bakalım daha soguk geceleri
Furkansmomy melek_42 işte ben de nasıl yapcam bilmiyorum dediğin gibi tehlikeli durumlar var artıgece gidip gidip gelmek var 😳
EsraEfee 7 aylik olmak uzereyiz bi duzen kuramadik. Suan yine esya topluyorum.cocuk dogdugundan beri 3. Evimize gecicek. Odasina tam takim mobilya almistim daha kullanmadan tasinmaktan eskidi bile. Bugune kadar eger evdeysek sepet besikte yanimizda yatti.ama esim isi dolaysiyla yurt disina sehir disina cok gidiyor vende guvenip evde yalniz kalamiyordum annemde yanimda yatmaya alisti. Simdi sepet besigini anneme.goturdum.orda kaldigimizda onda yatcak.tasinincada odasinda yatirmayi dusunuyorum. Insallah basarabilirim
Furkansmomy EsraEfee bizim beşik te daha yatmadan eskidi 😂 boş duruyoo tozlanıyo sürekli 😳 ne zaman nasıl gecicem bilmiyorum bi havalar ısınsın diye bekliyorum ama bakalım
Furkansmomy G_ADAN evet emziriyorum sanırım dişten dolayı cok kalkmaya başladı diş gelcek diye bekliyorum çunku gece 2den sonra saatte bi kalkıyoruz 😂 doymuyo desem her uyandıgında meemeye saldırmıyo aglıyo uyanıyo mesela tok oluyo geri sallıyorum uyutuyorum bide yatmadan muhallebi yiyo ve sabah bezini dolu alıyorum yani karnı tok ama diş sancısı olabilir uyanma sebebi
G_ADAN Furkansmomy alışkanlıkta olabilir canım. Geve yatmadan 1 tatlı kaşığı calpol ver bakalım bu gece yine çok sık uyanacak mı
symayusuf 20günlük olduktan sonra odasında beşiğinde yatırmaya başladım odalarımızın kapıları karşılıklı çıt sesine uyanabliyorum, şuan 3aylık çok şükür gece uykusu güzel Bi kere uyanıyor sadece sabah 8de de güne başlıyor kendi düzenini kendi kurdu 😊