Alya3361 Bebeğim 2,5 aylık eli sürekli kulaklarında bi ağrısı falanda yok ama sanki alışkanlık etti uyurken bile kulaklarında elleri 🤷🏼♀️
Ebrugzbk Alya3361 benim bebegimde öyleydi huzursuzlugu yoktu kulaklarını tanıdıgı için yaptıgını düşünmüştüm sonra bırakıyor szaten
Alya3361 Ebrugzbk inşallah alışkanlık etmez bırakır. Bi arkadaşımın kızında kulak iltihaplanması olmuştu daha sonra geçtiği halde hep eli kulaklarındaydı psikolojik kalmış onda
Ebrugzbk Alya3361 iyi düşünün iyi olsun büyüdükçe hep bişiler ögreniyorşar keşfediyorlar sonra geçiyor 🌸