Merhaba anneler napıcam bilmiyorum size danışmak istedim. Oğlum 9 aylık. 6 ve 7. Dişlerini çıkarıyor. 8 de gece uykusuna yatırıyorum saat başı nerdeyse kalkıp emmek istiyor. Aç değil biliyorum çünkü uyumadan emiyor. Emzirmezsem kıyameti koparıyor asla dönmüyor uykuya. Sarılıyorum başını okşuyorum pışpış yapıyorum yok illa o meme ağza alınacak 🤦♀️iki üç cuk cuk yapıyor sonra popoyu dönüp uyuyor kendisi. Şu zamana kadar yanımda yerde yatıyordu ama haftaya yatak odamız gelecek beşiğe geçmek zorundayız. Nasıl gece boyu indir kaldır yapıcam o beşikten 🤦♀️ yenidoğan dönemine döndük. Tavsiyeniz var mı her istediğinde emzirilmeli mi 🤔