Volmine daha genceciktim 19 yaşımda görümce oldum 2011 yılı o zamanlar balık belden kapaklı elbiseler nasıl meşhur, kalp yaka straplez 😅😅 saten kırmızı renk düğünde giydim tabi, takıda iğne tutup yorulmuşum gelin odasında dinleniyordum bir amca içeri geldi ve '‘kızım sahneye çıkacak assolist sen misin?’' diye sordu bana. O gün karar verdim sadelik en şık olanı 2.kez görümce olurken siyah sade şık bir elbise giymiştim. Sizede tavsiyem görümceyim diye abartmayın sade ve şık olun vay gorumcesine bak ne hoş desinler benim gibi assolist olmayın. Abim hala ısıtıp önüme getiriyor 10 sene olmuş insaf 🤦🏻♀️
Dipnot benim gorumcemde kınamda gözlerine yeşil sim sürdürmüş 😅😅😅 ’bosnak olur kendileri cennet mahallesinden fırlamış gibiydi. Pigment diye birşey var pul nedir 2018 yılında. Ne uzun yazmışım akşam akşam.🤦🏻♀️