Kızlar bebeğim. 4 aylık Zaten tek gögüsüm de bayadır süt yoktu. Damla damla geliyor. Sadece. Hiç artmıyor. Öteki tarafım da baya oluyordu yetiyordu da ama artık öteki tarafım dada süt baya azaldı napıcam bilmiyorum aglıyor agızyla cekiyor ediyor ta ama. Yok. Önceden elimle sıkardım nasıl gelirdi. Artık. Damla damla geliyor o tarafım da napa bilirim sizce