masal2323 Arkadaşlar merhaba sütüm az diyeHastane tipi göğüs pompası kiraladım ancak tek göğüsten 10 cc anca cıkıyor 15 dk da normal mi acaba kaç cc çıkarıyor sizdekiler ve Bugün ilk günüm kullandıkça çoğalır mı acaba
Gardenya7 masal2323 ben de sütüm az diye kiraladım aynı sizin gibi çok az çıktı, ama bebek emerken daha fazla gibi, anlayamadım pompaya gelmiyor, medela kiralamıştım en iyisi sanırım
Bebek-annesi masal2323 bebeğin emmesi ile sağın makinası her zaman farklıdır. sağıma geçmeden önce mutlaka su için meme başlığını meme ucunuza tam yerleştirmelisniz ama meme ucuna göre pompa başlığı iyi olmayabilir bu nedenle az sağım olabilir. 20 dk sürekli sağım olmalı ve sağım esnasında bebeğinizin resmine bakın yada kokusunu kıyafetini koklayın bunlar beyini uyararak sağımı kolaylaştırır. Süt zamanla memeler çalıştıkça artar. Süt artırıcılar bu süreci hızlandırır. Hümana çay deneyin. Hurma kuru incir kimyon çayı dereotu helva bulgur pilavı vs bunları tüketin.
Nejlavrl masal2323 bol bol su ic ve duzenli sağım yap canim 3 saate bir mutlaja sağ aliskanlik haline getir arttığını goreceksin zamanla 23 günlükse bebegin doyuyordur merak etme bebegin emerek cektigi sut daha fazla sağma ile bebegin emdigi sut ayni degil her Zaman bebek daha iyi bosaltir gogsu zaten onun midesi cok küçük daha doyuyordur o emdigiyle incir ye badem findik ceviz ye bol su ic sütün çoğalır merak etme
masal2323 Gardenya7 evet bende öyle hissediyordum bebeğim de böyle 10 cc alıp uyuyakalıyor ise çook az 🥺 sizin diğer günler arttı mı acaba daha bu ilk gün diye mi böyle yoksa
masal2323 Zara58 çok güzel çıkıyor maşallah acaba ilk zamanlar da böyleydi ilk sağdığınız da az sonra mı çoğaldı
Cheddar masal2323 başlığı meme ucunuza tam oturuyo dimi yani sıkma ya da tam oturmama durumu yok? Çünkü o etkenler süt sağımını engelliyor. Bende ilk öyle bi sorun yaşadım sütüm yok sanıyordum meğerse pompa başlığı meme ucune göre küçükmüş. Bir büyüğünü alınca sütümü baya sağmaya başlamıştım
Aysegulss masal2323 doktor bana çıkan sütü 3 le çarp bebeğin almadı gereken süt ml si çıkıyorsa sorun yok demişti. Emerken 3 kat daha güçlü çekiyorlar ve 3 kat daha fazla süt çıkıyor o zaman demişti
Mnurr masal2323 strese girme dere otu ve su bebeğin uyudukça 10 dk da olsa uyumaya çalış bende kullandım gğn geçtikçe artıyo merak etme kuzum 🙂
Zara58 Mnurr inşallh kesilmesinden cok korkuyorum emmiyosa bari böyle içsin diye kendimi teselli ediyorum 🥺