FHKK Minnosunannesi07 İmkanın varsa Dyson cinetic big boll animal pro 2 🙏🏻 Kullanıyorum çok memnunum filtresi yok toz çıkartmıyor miikemmmeeelllll 🤸🌸
Minnosunannesi07 Tuba hangisini kullanıyorsunuz blizzard okumuştum çok iyi diye aklımda ama bu markanın modelleri hepsi iyi👌
FHKK Vivalaarya Hangisini kullanıyorsun Dyson’un canım ? Ne gibi bakım bende kullanıyorum bakım falan yapmıyorum 😂
Vivalaarya FHKK V11di sanırım. Filtreleri falan yıkıyorum ara ara, tekerleklerin oralara bile saçlar dolanıyor🤦🏻♀️ Daha iyi çekiyor öyle olunca. Morusevenanne Bi tek benim evim mi pis yaaaa aleti bile kirletmişim🤣
SeverusSnape Minnosunannesi07 bütçenize uyuyorsa Dyson alın. Annem Philips Marathon aldı, o da süper bir süpürge. İnanılmaz toz çekiyor, evi 3 gün süpürmese tozlanmıyor hiçbir yer.
Eymosunannesi Minnosunannesi07 Evet aynen ama çok iyi çekiyor evi komple temizledikten sonra sırtm ağrıyor düşünün yani 😂
Nursena19 Minnosunannesi07 yorumlara bakacak olursanız bütün markalarda iyi yada kötü yorumlar var ☺️🙃
Eymosunannesi Minnosunannesi07 Ama ben sonuna kadar açıyorum gücünü biraz takıntılıym açınca rahat ediyorum 🤭 ama şu bir gerçek süpürgede küçük ev aletleride şans işi aynı ürün iki kisi alıyor biri yillarca kullaniyor digerinin de hemen bozuluyor şans 🤷
Minnosunannesi07 Eymosunannesi valla ben pek şanslı değilim açıkcası bakıyorum çevremde 2.el alsa 20 sene kullanıyor benim dolap 5 senede motoru yaktı gbi gibi süpürge bozuldu blender bozuldu herşey elimde kaldı 😁
uykucukoala Minnosunannesi07 evet abim de öyle demişti ki ben evi hergün süpürüyorum ne kadar toz çıkacak merak ediyorum
darkcoffee Minnosunannesi07 karaca vantuz v8 kullanıyordum ama pişman oldum aldığıma 1 yıl kullandım koku yapmaya başladı ve geçmeyen pis bir koku.. 3 ay önce xiaomi g10 şarjlı süpürge aldım şiddetle tavsiye ederim🌸
Melikegunes- Minnosunannesi07 stilevs soundless sonuna akdar arkasindayım hem cok sessiz hemde cok güzel çekiyor