Sarisko_54 Silikon koruyucu uçla ne zamana kadar emzirdiniz. Ben 5 günlükken kullanmaya başladım bebeğim kavrayamadığı için memeye döndüremiyorum. Emerse 1 buçuk yıl silikonlada olsa emziririm. Böyle uzun süre emziren var mı??
BirAliTunaAnnesi Sarisko_54 ben meme ucu olmadığı için kullanmak zorunda kalmıştım. 2 aylık olduğunda şükür kavrayabildi kendi bıraktı. Başlarda silikonla emzirmeye başlıyor sonra çıkartıp devam ediyordum. Öyle öyle bıraktı. Siz de pes etmeyin bırakacaktır. Silikonla da bebeğim tam çekemediğiniçin kilo kaybı oldu. 1 ay mama vermek zorunda kaldım takviye. Silikonu bırakınca hepsi düzeldi şükür.
Neslihandemirer Benim bebeğim 16 günlük ilk günden itibaren kullanıyorum bebeğimin ağzı pamukçuk oldu göğüs ucuyla bi alakası olabilir mi sizin bebeklerinizde de olmuşmuydu
BirAliTunaAnnesi Evet malesef tam çekemiyorlar.. Dediğim gibi silikonla başlatıp çıkartıp memeyi kavramasını sağlayın öyle öyle alışacaktır.