Ist2121 Kizlar ilk bebegim ishal olmus sanirim sulu yapiyor epey ve karni gurul gurul cok agliyor. Doktora goturmek gerekir mi sizce 2 gun sonra kontrolumuz var
AfraZ Ist2121 korkutmak istemem benim bebegimde ishaldi ama ateside vardi 37.5 daha 10 günlükken hastanede yattik parazit vardi gaitasinda ishal ise bebek susuz kalabilir bolca emzirin
Sevdemm16 Ist2121 ilk 10 gün bebeklerin bağırsakları düz oluyormus henüz kovrımlaşmamış oluyor o yüzden aşırı gürültü oluyor ve bagırsaklar düz olduğundan gaz olmuyor.doktorumuz söyledi Ayrıca sulu olması da normal durmadan kaka yaparsa ishal dersin 😊
Ist2121 Pares ya sesi kisildi aglamaktan bende onla agliyorum nasil biseymis bu analik. Nasil dayanicam bilmem bu surece.
Pares Ist2121 benim oğlan da 3 ay aralıksız ağladı onunla birlikte oturup bende ağladım ama geçiyo inanın 18 aylık oldu anneler çok güçlü ♥️
Ist2121 Sevdemm16 peki sutum yetiyor mudur acaba nerden anlayacagim? Her emzirmeden sonra meme mi sıktırıyorum guzel sut geliyor ve uzun kaliyor oglum meme de. Emmeyi de ogrendi guzelce emebiliyor