25 aylık bebeğim var geçen sene iyi kötü Bi düzeni vardı. Akşm en geç 9 9.30 da uyur sabh 7 gibi uyanırdı. Son Bi kaç aydır gece uykusu 11 hatta 12 leri buluo sabh 9 gibi kalkıo. Akşm uyuması gereken saatte uyumuo yani gece uykusu da çok önemli. 🙄Öğlen uykusunu kestim şimdi 9 gibi uyuyo yine sizce erken mi öğle uykusunu bırakmak için. Bu durumda olan annelerimiz var mı acaba