01_10-2020 Emzirmeyi bırakıyoruz ve göğüslerim inanılmaz derecede şiş napmalıyım başına gelen anneler lütfen yardım 😣😣😖
Sarikuzumalp 01_10-2020 acısa da sağmanız lazım mutlaka. Ben emzirmeyi kestikten sonra elimle sağdım ilk 3 gün az az sonra ara verdim 1 gün ara 2 gün ara 3 gün ara derken birden kesildi
evrendebirpati 01_10-2020 Beyaz Lahana bulabilirseniz soğuk kompres yapınız. Biraz biraz da el ile acısı hafifleyince sağmaya başlarsanız rahatlarsınız.
evrendebirpati 01_10-2020 Hayır sadece soğuk su ile yıkayınız ve sütyeninizin içine koyunuz. 20 dk bekledikten sonra ağrınız hafifler. Mutlaka sağmaya da çalışın canınız yansa bile 🙏 Daha çok acı verebilir çünkü
Tuba 01_10-2020 Aslında bi anda bırakmamak gerekiyormuş hep 1 öğün azaltarak sütünüzün azalması sağlanıyor yoksa şimdi ki gibi şişip mastit olabilirsiniz. Şişliği biraz inene kadar sağın ki mastit olmayın🙏🏼
Ankakusu35 01_10-2020 beyaz lahana çok iyi geliyor alıp dolapda soğutun soğuk soğuk memenize koyun iyi geliyor bir kaç defa uyguladıktan sonra şişlik bir daha olmuyor