Kizlar bebegimde doğduğunda çok minik bir ağız içi kisti vardı. Simdi alt dudağında olan kisti uzadı . Bu aylarda tükürük çok çıkarırlar. Baya uzadı büyüdü durağının disina çıkıyor. Doktor KBB ye yönlendirdi salı gidecek ama baya büyük aldıran ya da nasıl bir tedavisi var bilen var mı?