Lale123 şöyle düşündüm; o anlarda nerden oldum, keşke olmasaydım sapasağlamdım diyip durdum ama kendimi teselli etmek için de demek ki covid olsam komalık olurmuşum dedim içimden. Yine de bilemiyoruz ne yazık ki! Belki aşı olmasaydım hiç covid de olmayacaktım ve bünyeme bu virüse dair hiçbir şey girmemiş olacaktı. Aşısı bile olsa tahribat yaratıyor ama her şeyden önce bir anne olarak bebeğini düşünüyor insan ve çoğunluğa uyuyor. Ya covid olursan daha mı iyi!? diyenler yüzünden aşı oldum…