Almi21 6 gün yoğun bakımda kaldı kızım. Çok üzüldüm , çok ağladım. Berbat zamanlardı. Ama sütüm azalır da bebeğime süt gönderemem korkusuyla ağlamayı bıraktım. Evet gerçekten çok zor bir dönem. Fakat ne kadar kendinizi yıpratırsanız o kadar üstünüz azalacak. O bir gün oradan çıkacak , güçlü olsun. Bebeğiniz inanılmaz güçlü emin olun 🤩 Ben o yoğun bakım süreci asla bitmeyecek sanıyordum, inanın bitiyor. Zor geçiyor , ama bitiyor. Elhamdulillah şimdi bebeğim sağlıklı , kucağımda. İnşallah sizde yavrunuza en kısa zamanda kavuşursunuz. Bu süre zarfında lütfen kendinizi üzmeyin , bol bol su için , güzel güzel uyuyun. ♥️🙏