Guneyyli 51 günlük bebeğim , sadece 1 hafta akşamları belli saatte ağladı bi süre. Gaz masajı yapınca geçti rahatladı. Onun dışında başka bu tarz ağlanmalı sancılı dönem geçirmedik çok şükür. Bundan sonra ne olur bilemiyorum tabiki , inşallah olmaz da 🙏🙏