Oguz21 Bebek reflüsü kalıcı değil. Mamada aptamil Ar kullandım. O çok iyi kesiyor kusmayı. Sonra mama pahalı geldi 2 günde bitiyordu. Aptamil conformile geçip mama katılaştırıcı aldım bebelac thickiner ismi. Sonra bunlarıda tamamen bırakıp bebelac nutrikonfora geçtim. Kendinden katı bir mama. Sindirimide kolay. Kusması çok hafifledi. Yalnız bu katı mamaları kullanırken 1 numara büyük biberon başlığı kullanmanız gerekiyor. Şimdi ek gıdayada başladım 4 ay 28 günlük oldu. 4.ayndan beri tadım yaptırıyorum. Genelde reflüsü olan mama ile beslenen bebeklere ek gıdayı erken başlatıyorlar. Ek gıdada asla kusmuyor. Arada mama veriyorum onda yine az kusuyor. Anladımki ek gıdaya geçince tamamen duracak kusması yani doğru yoldayım.