Doğumum çok travmatikti şimdi biraz karnım ağrısa ağlıyorum.40ım çıktıktan bi süre sonra regl oldum ikinci döngüm geldi bi beş gündür gecikiyor.ama bildiğin regl sancısı çekiyorum bugün dizlerimin üstüne çöktüm axıdan soğuk soğuk terledim midem bulandı falan. Ama hala kanama falan başlamadı.ve karnım şiştikçe şişiyor ağrı kesici içtim nispeten kesildi ama karnım acıyor resmen ya tüm bunlar normal mi bana bişey mi oluyor yoksa 🥺