Hanımlar dün oğlumda öksürük başladı balgamlı şekilde onu atabilmek için öksürüyor yavrum hemen doktora gittik ciğerlerinde sorun yok şükür ilerlememiş ama ventolin verdi Bi de macrol diye antibiyotik. Antibiyotiği 2 3 güne geçmezse başla dedi ama ben kullanmayacağım sanırım. vventoline başladım. Burnu akmıyor bu arada ama yine serum fizyolojik ile temizliyoruz..
Esas konu siz bebeklerinize böyle durumda doğal bişeyler yaptınız mı ya da anne sütüyle sadece geçmesini mi beklediniz doktorun verdiği ilacları kullandınız mı??