Gokyuzummm benimki tutmuyordu bile kafasını bı o yana bi bu yana çekerdi istemezdi ayakta gezerek emzirdim poposunu pispislaya pispislaya okadar ugrastim ki şimdi 1.5 yaşında emmeye devamiz oyuzden pes etme üzülme biberona alıştı diye düşünme o daha ufacık biz öğreteceğiz öyle düşün o sütte gelecek hzuurlu sakin ol bakmgorursun 🤍