Ylcmelis ftmm Valla biz 10aylık olcaz ama bizde çok az kilo alıyoruz 1ayda anca 200gr o da zorla çok hareketli bebeğim altına çok yapar ek gıda yemiyor diş çıkarmak üzere o yüzden akışına Bırakmışım yani yapck bişey yok