Kızlar bebegım bıgun öğlen uykusundan uyandı keyofsız bı sekılde ve kustu sonra arabayla doktora gıttık keyıflıydı doktor muayene rttı birseyı yok dedı geldık eve az önce yıne kustu korkuyorum ateşi yok sımdıde uyudu yaşayan varmı neden kusuyor böyle sankı midesi kaynıyor gıbı yatar pozısyondayken ozellıkle kusası gelıyor