Aysetoygrrr Annelerim sizde durumlar nedir ? Biz gündüz hiç uyumayıp gecede saat başı uyananlardanız 🥲
Ratibe Aysetoygrrr bizdede durum 3 haftadır dediğiniz gibi malesef. Ve 4 ay 6 günlük olduk bugün. 14-19 hafta arası atak dönemi diye uygulama gösteriyor. Daha yolumuz var gibi. Hepimize kolaylıklar diliyorum.
Dondu_cenikli2 Aysetoygrrr benim oglum bir yasinda hala ne gunduz nede gece duzen yok bende hasretim uykulara hamileligim de de uyuyamamistim soyle rahat bir uykuya hasretim ama gecicek bu gunler
Bursablackk Bizim de aynı gündüz ne yemek ne uyumak istiyor, gece ise tam tersi devamlı uyanıp emmek istiyor. Ben de bu süreç ne kadar sürüyor merak ediyorum.
Aysetoygrrr Bursablackk Vallahi emse bir dert emmese bu seferde gazdan uyumuyor sabahı sabah ediyoruz 🤦🏻♀️
Aysetoygrrr Dondu_cenikli2 İnşallah Rabbim güç kuvvet versin yavrularımızın canı sağolsun elbet uyuruz ☺️🤲🏻
burjoosphere Aysetoygrrr bizim 35 gün sürdü zombi gibiydim 10 kilo verdim günde 1 saat uykuyla ayakta duruyordum. Allah yardımcımız olsun şimdi de 8. Ay uyku gerilemesine giriyoruz:(
arc-1521 Aysetoygrrr aynıyız gündüz uykunuz ne durumda bizim o da en fazla yarım saat o da sabah öğleden Sonra yok gibi