Alininannesi40 4 aylık bebeğim hastanladı grip benden ona gecti öksürüyor ve burnu akıyor hırıltılı sürekli ne yapabilirim kızlar bi bakar mısınız
Ndrg-12 Alininannesi40 sürekli burnunu aç canım ciğerlere inmesin daha fazla ve ateş olursa mutlaka doktora git. Ben burnunu deniz suyuyla açıyorum. Şırıngaya çekip burun deliklerine basınçla sıkıyorum tertemiz oluyor.
Arasyldz Alininannesi40 Salgınn var oğlumda 4 aylık 2 qündür burun akıntısı öksürük var burnunu serum fizyolojikle temizleyin sıcak tutunn geçmiş olsun
Alininannesi40 ftsdmrhn ben hastaydım ona geçti ben gittim doktora sadece üşütmüşüm serum verdi iyiyim şimdi ama cocuga bulaştı