Elifatm1 Elem27 gazı olabilir. Benim bebeğim de öyle yapıyor gazını çıkarınca rahat emiyor. Biberonla içmek daha rahat geliyor bebişlere:)
Aleoveraa Elem27 evet biz yasiyoruz biberon alışkanlığı malesef buyuzden sütüm azaldı sadece gece 1kere emiyor artk sagmaya da fırsat vermiyo
Busra0zturk Elem27 sürekli sağ gögsünü yoksa sütünde azalma başlar. Bebegin büyük ihtimalle biberona alışmış biberon onların kolayına geliyor yavaşdan biberonu bıraktırıp memeye alıştırmanız gerekir
Elem27 Busra0zturk sağıyrm bu sefer sütüm boşa gtmesn die bibernla vermek zorunda kalıyorum yine alşyr
Busra0zturk Elem27 süt saklama poşetleri var al onlarda buzluğa at dursun orada böyle yapmaya devam edersen hep sagıp vermek zorunda kalırsın belkide mamaya bile geçebilirsin
Ebruliimm Atak haftası olabilir ısrar etmeyin uykulu halde verim göğsümüzü unutana kadar sonra düzelir endişelenmeyin 👍