Selamün aleyküm. Emzirmeyi bilmiyorum derken sanırım ben 27 günlük bir bebeği tutmayı bilmiyorum. Bugün eltilerim görümcelerim beni eleştirdi bu konu da. Haklılar da. Bebeğimi dizime koyup kendim göğsümü uzatıyorum bebeğime. Ama nasıl yapmalıyım bilmiyorum. Zaten tutmaya korkuyorum, ilk bebeğim 🤦🏻♀️😢 ne önerirsiniz bu konu da nasıl aşabilirim bunu