Merhaba anneler,
43 günlük bebeğim var, akşam saatlerinde emzirmemiz problem oluyor 😢 emmeye başlıyor ama bir süre sonra sinirle ağlayıp bırakıyor, ikinci denemede emiyor da gelmiyor gibi hızlı hızlı nefes alıp daha fazla emmeye çalışıyor. Sonra ağlayarak bırakıyor memeyi. Çok ağlıyor.
Akşam saatlerinde sütüm azalıyor. Bebek de ağız dolusu süt istiyor zannediyorum, o da gelmeyince ağlıyor. Silikon meme ucu kullanıyorum oradan anlıyorum az geldiğini. Gündüz silikon Ucun ucunda az da olsa süt birikintisi olur. Ama akşam olmuyor.
benzer şeyler yaşayan var mı lütfen paylaşın 🙏🏻 Nasıl atlatabiliriz? Ne önerirsiniz 🙏🏻