Lavender11 Selamün aleyküm, 27 günlüğüz emziriyorum aynı zamanda mama takviyesi vermek zorunda kalıyorum çünkü bebeğim saatlerce emiyor emiyor ama doymuyor sanki. Sütümü sağınca 30 cc çıkıyor. Çok mu az sizce 🤦🏻♀️
egelsenkonuss Lavender11 sagmakla emmenin arasında dağlar kadar fark var emdiği zaman süt bitmez gogusu uyararak uretim devam eder yani siz emzirirken bile sütünüz arkada çoğalıyor
Kubravera Lavender11 Sağdığınız süt gerçek sütünüz değildir. Hiç bir pompa bebeğiniz kadar güzel alamaz sütü. Sütünüze güvenin , bebek daha küçük olduğu için sürekli meme de olması çok normal 🥰
Morusevenanne Lavender11 zaten midesi ne ki şu an 30 cc çok iyi sütünüze güvenin instagramdaki emzirme danısmanlarını takip edin. Mamayı bırakın. Bebekler hep meme ister çünkü sizinle yakın olmak ister 💜
Beray15 Lavender11 doymuyorsa ver zaten doysa ağzından çıkarır ne kadar yese ver doktorum bana da dedi yedigi kadar ver ölçeğe bakma dedi
Lavender11 Deletedmom5284 Gerçekten mi 😦 ama tüm gün derken abartı değil gerçekten bütün gün meme de kalmak istiyor 🤦🏻♀️
Lavender11 egelsenkonuss emzirirken çok yoruluyorum. Bir de basen çok emdiğinde göğsümü sıktığımda süt gelmiyor belli bir süre sonra
egelsenkonuss Lavender11 mama bırakın diğer memeye geçin bu şekilde tekrar edin sütünüz asla bitmez aksine çoğalır