Merhaba anneler iki buçuk aylık bi bebeğim var 10 gündür kakasını yapamıyor mama+Anne sütü ile besliyorum ama bebeğimin keyfi yerinde düzenli uyuyup uyanıyor sadece uyandığında biraz mızmızlanıyor odur sancısı olsa illa ki ağlar durmaz diye düşünüyorum ve daha önce de yaptığında kakasını kabız değildi sıvı yapmıştı ama 10 güne uzayınca bu defa şaşırdım kaldım ilk çocuğumda herhangi bi bilgim yok yapamadığı için mi yapmıyor anlamadım gitti fikirlerinizi yazarsanız sevinirim ☺️🙏