Kızlar merhaba kızımın poposunda çatlak vardı bi haftadır bu kremleri kullandım sabah akşam ama 3,5 aydır hiç pişik olmayan cocugum pişik oldu popo kenarkarından başladı şimdi kalcaya doğru kızarıklık ve sivilce var normalde bübchen ve sudocrem kullanıyordum böle bişe başına gelmş olan var mı ve pişik için önereceğinz başka bir şey