Annekizz Kızım 8 aylık oldu bide hesaplamış eğer 2. Yaparsak bebek doğduğunda kızımız 17 aylık olucak diyor 😂 Ne diyonuz kızlar bu işe 😂🤦♀️
Rabiamhmt Annekizz daha cook erken ben sahsen 2 yas oncesı dusunmem arkadasım mahvoldu resmen kız 10 sene yaslandı
Smy16 Annekizz bebem 13 aylıkken 2.yi dogurdum, şuan can çekişiyorum ben elendim dayanabilen varsa helal olsun 😂
mom726272 Annekizz Görümcem şu an hap kullanıyor sinirden. Aynı sizin gibi arası ama kazayla oldu diğeri de 10 yaş yaşlı duruyor aynı şekilde 2 çocuk arka arkaya
Annekizz mom726272 Ay ne biliyim kuzenimim bebeği 6 aylıkken tekrar hamile kaldı şimdi diyorki iyiki yapmışım 😕
Utkucan Annekizz çok çok çok erken 3,4 yaş ideali hatta uzmanlar 4 olmasını öneriyor diğer çocuğun etkilenmemesi için
Nil614kara Annekizz Eşiniz değilde siz istiyormusunuz ??? Cok zor yaşamadım ama yaşayana şahit oldum kesinlikle 4 5 yaş sonra yapılmalı.
1prens_annesi Annekizz benim bebegim 2 yaşında herseyi atlattık artık tekrar başa sarmayı gözüm yemiyor forumda görüyorum arası çok az bebisleri hamişleri Allah kolaylık versin diyip kaçıyorum 😂 çok büyük cesaret ister
Purpura26 Annekizz Ben almıyım canım derim 😃 eşin çok destekçi bir eşse çocuk bakma konusunda ve çok sabırlıysan neden olmasın tabi 😃
Annekizz Purpura26 Çok destekli değil ama zorda kalırsam işim olursa çocuk durmazsa bakıyor hatta gece uyanırsa kendi kucağına alıp uyutuyor
Deletedmom5284 Annekizz banyo yaptırıyor yemeğini hazırlıyor yediriyor üstünü değişiyor akşamları 2-3 saat sıkılmadan onunla vakit geçiriyor mu
Annekizz Deletedmom5284 Yemeğini yedirir üstünüde bazen giydirir banyo beraber yaptırıyoruz akşam işten gelince oynar 1-2 saat
FHKK Annekizz Bende yapıcaaaam az kilo vereyim de 😂😂😂 Oğlum illallah ettiriyor ama neyime güveniyorum acaba 😂😂😂😂