BihterZiyagil Ben istemeyerek yapıyorum çünkü oğlum erken uyanıyor, onun keyfini edene kadar öğlen oluyor anca kahvaltı yapıyorum 😅 sütüm gayet yeterli
BihterZiyagil Ezgiasya 11-12 gibi kahvaltı yapıyorum akşam 7-7 buçuk gibi akşam yemeği, 2 öğün yani. Arada ceviz, badem, sütlü tatlı falan atıştırmalık yiyorum. Oğlum 3 aylık, sadece anne sütü alıyor.