cocomelon33 arkadaşlar solda görünen nokta gibi beyazlık diş mi diş incisi dedikleri şeyden mi ? Diş çıkarma belirtileri var ama bu nedir bilemedim alt orta dişler çıkıyor normalde bu beyazlık ortada da değil.5 ay 18günlük oğlum
birgull cocomelon33 dis incisi canım benim kızımda da olmustu 3 aylikken dis sanmıştım kendiliginden de geçiyor 😁
Karauzumum cocomelon33 sıralama önce öndedir bence değil diycem ama kızımında Azılar çıkarken öyle bi beyazlık gördüm aft mı acaba diye baktım rahatsız olmuyor ardından diş geldi . Ama önce önler çıkar yani
MomKukuleta cocomelon33 çay kasığıyla yavasca tık diye vurdugunuz zaman ses geliyorsa çıt diye diş derler bakın bakalım. ,☺️
cocomelon33 Afrodit evet kabardı bu ara ağzının suyu arttı, kulağını kaşıyor, eline aldığını ısırıyor diş belirtileri var ben de araştırırken diş incisi diye bir şey olduğunu öğrendim ondan sanırım
cocomelon33 MomKukuleta ayy uyudu minnoşum ya yarın bakayım sanırım diş değil ama ya köpek dişi yerinde bu beyaz nokta diş incisi galiba
zeytingozlusaremm Diş etleri baya şişmiş ama hemen çıkmaz bizimse böyleydi 6 aylıkken. Başladı tam 8,5 da çıkardı 😄
cocomelon33 birgull diş diye sevinmiştim😁 diş belirtileri de vardı araştırırken diş incisi diye bir şey gördüm ondan sanırım
zeytingozlusaremm cocomelon33 gerçi her bebek bir değil tabi de bizim geç sürdü çok ağrısı oldu yavrumun gecemiz gündüzümüz karıştı valla
Icha cocomelon33 ilk dişler ordan çıkmaz orta 2 tane çıkabilir geçer kendi kendine ama yakın gibi dis çıkarması
cocomelon33 Icha her bebekte aynı olmazmış farklı yerlerden de çıkabilirmiş ama bizimki inciymiş görünen.Diş de yakındır inşallah
Ersoz33 cocomelon33 hayır dış değil benim oğlumda çok küçüktü damağında altındaydı doktora götürdüm şaşırdım ne olduğunu duyunca epistain incisi Google bakıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz korkulacak bisey değil incili bi bebeğiniz var